SERWIS TECHNICZNY

Zarejestruj nową sprawę
Dział Wsparcia Technicznego > Wsparcie techniczne > Zarejestruj nową sprawę
 

Użyj tej strony, aby założyć sprawę. Wymagane pola są zaznaczone gwiazdką *

Nazwa firmy, imię, nazwisko: *
e-mail: *

Imię i Nazwisko: *
Nr kontaktowy: *
Nr faktury zakupu towaru będącego przedmiotem zgłoszenia:

Temat: *
Wiadomość: *

Kroki potrzebne do odtworzenia problemu. Co należy zrobić aby dany problem wystąpił?
System operacyjny: *

Załączniki:


Ograniczenia plików

Zabezpieczenie: * Wpisz cyfry, które widzisz na obrazku poniżej.
 
Obrazek bezpieczeństwa Przeładuj obrazek
 
 
 
 
 
 
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

PONIEJ ZNAJDZIESZ LINKI SKD MONA POBRA UAKTUALNIENIA, PAKIETY SERWISOWE, ATKI DO POSZCZEGLNYCH PRODUKTW AUTODESK


Prawa autorskie 2016 Aplikom Sp. z o.o. | Ta strona uywa cookies.