SERWIS TECHNICZNY

Baza wiedzy
Dział Wsparcia Technicznego > Wsparcie techniczne > Baza wiedzy

Problem z uruchomieniem AutoCAD 0xc0000005

Rozwiązanie

Problem:

Po zainstalowaniu pakietu BDS Ultimate 2015 wystąpił problem z uruchomieniem aplikacji AutoCAD (czysty i wszystkie wersje branżowe) przy jednoczesnym prawidłowym działaniu pozostałych aplikacji.

Rozwiązanie:

Aby rozwiązać ten problem, musimy użyć zaawansowanych systemu Windows Sysinternals narzędzie o nazwie Autoruns for Windows:

http://technet.microsoft.com/en-ca/sysinternals/bb963902.aspx

Uruchom program i wybierz zakładkę AppInit. W zakładce tej znajdziesz uszkodzone pliki dll. Należy po kolei zminiać nazwę kazdego pliku dll i sprawdzać czy problem ustąpił 

W naszym konkretnym przypadku błąd miał oznaczenie 0xc0000005 i również był spowodowany plikiem dll

nvinitx.dll

Poniżej link do artykułu wyjaśniającego procedurę usuwającą ten problem:

http://upandready.typepad.com/up_and_ready/2014/03/autocad-2015-application-error-0xc0000142-autoruns-for-windows-.html

Zależne artykuły Jakie są wymagania sprzętowe programu AutoCAD 2014
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 19
Kategoria: Trudne sprawy

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

PONIEJ ZNAJDZIESZ LINKI SKD MONA POBRA UAKTUALNIENIA, PAKIETY SERWISOWE, ATKI DO POSZCZEGLNYCH PRODUKTW AUTODESK


Prawa autorskie 2016 Aplikom Sp. z o.o. | Ta strona uywa cookies.