SERWIS TECHNICZNY

Baza wiedzy
Dział Wsparcia Technicznego > Wsparcie techniczne > Baza wiedzy

Problem z dostępnością serwera licencji Autodesk

Rozwiązanie

Jeżeli po zainstalowaniu, wpisaniu numeru seryjnego oraz klucza produktu (dotyczy licencji czasowych)  otrzymujemy okienko z komunikatem:

"Nie można znaleźć serwera licencji firmy Autodesk. Ten problem może być spowodowany różnymi przyczynami, w tym:
- utratą połączenia z Intrnetem
- tymczasową niedostępnością serwera licencji Autodesk"
 
 To:
 
Poniżej link do rozwiązania dotyczącego problemów z pobraniem licencji do wersji czasowych oprogramowania z serwera Autodesk.
http://knowledge.autodesk.com/search-result/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Meta-licensing.html
 
 

Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 20
Kategoria: Instalacja i aktywacja

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

PRZYDATNE LINKI - pobierz uaktualnienia, pakiety serwisowe i inne...


Prawa autorskie 2016 Aplikom Sp. z o.o. | Ta strona uywa cookies.