SERWIS TECHNICZNY

Baza wiedzy
Dział Wsparcia Technicznego > Wsparcie techniczne > Baza wiedzy

The license manager is not functioning...

Rozwiązanie

Proszę spojrzeć w załącznik. Po wgraniu 2017 kilka dni temu pracowałem z MEP 2017 przez nie więcej niż dwa dni i było wszystko dobrze. Dzisiaj w nocy stało się to co widać po próbie edycji katalogu (może to nie miało związku).
Wszystkie inne programy działają normalnie, przynajmniej te co sprawdzałem.
Dla informacji. Mam dysk NAS Netgear 314 podłączony do routera na którym zapisuje rysunki, ale to chyba nie powinno mieć związku, bo ten system mam już kilka lat i nigdy z nim nie było problemu. Takiego problemu nie miałem też z 2014, 2015 i 2016 (tego użytkowałem krótko).

Witam,

problem może byś spowodowany uszkodzeniem pliku LGS.data lub przekierowaniem ruchu HTTP spowodowanym przez złośliwe oprogramowanie.

Rozwiązanie
1. Za pomocą Windows Explorer proszę wyszukać następującą ścieżkę
C:ProgramDataAutodeskCLMLGS<Klucz_produktu>_2017.0.0.F
Jeśli folder nie istnieje należy go stworzyć

UWAGA: Klucz produktu musi być zgodny z programem który daje komunikat o błędzie, np.: jeśli błąd dotyczy AutoCADa 2017 należy użyć klucza 001I1 dla AutoCAD Architecture 2017 powinien to być klucz 185I1. Jest tak nawet jeśli instaluje się licencję z pakietu.

2. Należy usunąć plik LGS.data, jeżeli istnieje
3. Używając notatnika (lub innego podobnego edytora tekstu) stworzyć nowy plik tekstowy i nazwać go LGS.data
4. W treści pliku napisać:
_STANDALONE (albo _NETWORK jeśli problem dotyczy licencji sieciowej). Wszystko musi być zapisane drukowanymi wielkimi literami.
5. Zapisać stworzony plik tekstowy w lokalizacji:
C:ProgramDataAutodeskCLMLGS<Klucz_produktu>_2017.0.0.F
6. Uruchomić AutoCAD

Jeśli oba rozwiązania nie zadziałają proszę spróbować poniższego sposobu:

1. Wyłączyć program antywirusowy
2. Stworzyć nowy plik aktywacyjny za pomocą następujących kroków:
a)Usunąć wszystkie pliki z C:/Użytkownicy/Nazwa_użytkownika/AppData/Roaming/Autodesk/ADUT
Może być potrzebne włączenie widoczności ukrytych plików jeśli nie widać folderu AppData
b) W lokalizacji C:ProgramDataAutodeskADUT usunąć plik Prodlnd_Userlnd.cur
c) Przejść do C:ProgramDataFLEXnet i usunąć wszystkie pliki zaczynające się na adskflex
d) Uruchomić produkt Autodesk i spróbować aktywować

Z poważaniem
Paweł Lesiak

Inżynier systemów CAD
www.aplikom.com.pl www.aspero.pl

Zależne artykuły Reset licencji programów Autodesk
Problem z aktywacją programu AutoCAD LT
Jak powinienem zapisać rysunek z obiektami AEC?
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 24
Kategoria: Knowledgebase

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

PONIEJ ZNAJDZIESZ LINKI SKD MONA POBRA UAKTUALNIENIA, PAKIETY SERWISOWE, ATKI DO POSZCZEGLNYCH PRODUKTW AUTODESK


Prawa autorskie 2016 Aplikom Sp. z o.o. | Ta strona uywa cookies.