SERWIS TECHNICZNY

Baza wiedzy
Dział Wsparcia Technicznego > Wsparcie techniczne > Baza wiedzy

Reset licencji programów Autodesk

Rozwiązanie

1)      Wyłączyć program antywirusowy

2)      Zamknąć wszystkie programy Autodesku

3)      Usunąć wszystkie pliki z katalogu:
C:/Użytkownicy/Nazwa_użytkownika/AppData/Roaming/Autodesk/ADUT
* Może być potrzebne włączenie widoczności ukrytych plików jeśli nie widać folderu AppData

4)      Usunąć wszystkie pliki z katalogu:
C:\ProgramData\Autodesk\ADUT

5)      Usunąć folder specyficzny dla danego produktu <ProductKey_Version> jeżeli istnieje (na przykład 001K1_2019.0.0.F dla AutoCAD 2019), z katalogu:
C:\ ProgramData\Autodesk\CLM\LGS

6)      Usunąć wszystkie pliki zaczynające się na „adskflex”
C:\ ProgramData\FLEXnet

7)      Uruchomić produkt Autodesk i wprowadzić numer seryjny i klucz produktu 

Zależne artykuły The license manager is not functioning...
Problem z aktywacją programu AutoCAD LT
Jak prawidłowo przeprowadzić proces czystej instalacji produktów marki Autodesk?
Gdzie mogę sprawdzić jaki klucz produktu ma mój program?
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 28
Kategoria: Instalacja i aktywacja

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

PONIEJ ZNAJDZIESZ LINKI SKD MONA POBRA UAKTUALNIENIA, PAKIETY SERWISOWE, ATKI DO POSZCZEGLNYCH PRODUKTW AUTODESK


Prawa autorskie 2016 Aplikom Sp. z o.o. | Ta strona uywa cookies.