SERWIS TECHNICZNY

Baza wiedzy
Dział Wsparcia Technicznego > Wsparcie techniczne > Baza wiedzy

Reset licencji programów Autodesk

Rozwiązanie

1)      Wyłączyć program antywirusowy

2)      Zamknąć wszystkie programy Autodesku

3)      Usunąć wszystkie pliki z katalogu:
C:/Użytkownicy/Nazwa_użytkownika/AppData/Roaming/Autodesk/ADUT
* Może być potrzebne włączenie widoczności ukrytych plików jeśli nie widać folderu AppData

4)      Usunąć wszystkie pliki z katalogu:
C:\ProgramData\Autodesk\ADUT

5)      Usunąć folder specyficzny dla danego produktu <ProductKey_Version> jeżeli istnieje (na przykład 001K1_2019.0.0.F dla AutoCAD 2019), z katalogu:
C:\ ProgramData\Autodesk\CLM\LGS

6)      Usunąć wszystkie pliki zaczynające się na „adskflex”
C:\ ProgramData\FLEXnet

7)      Uruchomić produkt Autodesk i wprowadzić numer seryjny i klucz produktu 

Zależne artykuły The license manager is not functioning...
Problem z aktywacją programu AutoCAD LT
Jak prawidłowo przeprowadzić proces czystej instalacji produktów marki Autodesk?
Gdzie mogę sprawdzić jaki klucz produktu ma mój program?
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 28
Kategoria: Instalacja i aktywacja

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

PRZYDATNE LINKI - pobierz uaktualnienia, pakiety serwisowe i inne...


Prawa autorskie 2016 Aplikom Sp. z o.o. | Ta strona uywa cookies.