SERWIS TECHNICZNY

Baza wiedzy
Dział Wsparcia Technicznego > Wsparcie techniczne > Baza wiedzy
» Kategoria: Instalacja i aktywacja  (Wstecz)

» Artykuły w tej kategorii:

 
Jak uzyskać kod aktywacyjny do wersji wieczystych z Autodesk
Zgodnie z obowiązującą polityką firmy Autodesk każdy użytkownik powinien samodzielnie wystąpić o kod aktywacyjny poprzez portal Autodesk Virtual Agent, do którego link podaję poniżej. Portal działa n...
Gdzie mogę sprawdzić jaki klucz produktu ma mój program?
Zestawienie kluczy produktowych do wszystkich programów Autodesk znajdą Państwo na stronie: https://knowledge.autodesk.com/customer-service/download-install/activate/find-serial-number-product-key/pr...
Gdzie mogę sprawdzić wymagania sprzętowe dla programu AutoCAD?
Aby sprawdzić wymagania sprzętowe dla programów Autodesk należy odwiedzić stronę: https://knowledge.autodesk.com/support/system-requirements Można również sprawdzić która z kart graficznych jest reko...
Jak prawidłowo przeprowadzić proces czystej instalacji produktów marki Autodesk?
Czysta instalacja AutoCAD – Windows XP, Vista, 7, 10            Poniższe postępowanie wyjaśnia, w jaki sposób odinstalować używany produkt firmy Autodesk
Problem z dostępnością serwera licencji Autodesk
Jeżeli po zainstalowaniu, wpisaniu numeru seryjnego oraz klucza produktu (dotyczy licencji czasowych)  otrzymujemy okienko z komunikatem: "Nie można znaleźć serwera licencji firmy Auto...
Reset licencji programów Autodesk
1)      Wyłączyć program antywirusowy 2)      Zamknąć wszystkie programy Autodesku
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

PRZYDATNE LINKI - pobierz uaktualnienia, pakiety serwisowe i inne...


Prawa autorskie 2016 Aplikom Sp. z o.o. | Ta strona uywa cookies.